tears,tears and tears...

Fredag den 13:e.

Det var begravning idag för Linkan,den var jättefin men jättejobbig.
Begravningar brukar inte vara lätta men att se dom småbarnen ha det så jobbigt
var verkligen inte lätt.
FIn var den iaf.
Vila I Frid.

Nu sitter jag och undrar om min dag kan bli värre än såhär.
Svaret kommer nog ikväll.
Jag hoppas och ber att jag har fel,men det är inte jag som har svaret.

Jag har iaf fixat dricka till denna helg,och får se om det
blir ikväll det ska öppnas beror på hur dålig min dag blir.
Kanske blir att göra pappa sällskap i soffan med en öl,who knows.

Nu ska jag börja laga middag iaf och hoppas på att inte den
blir misslyckad också.

Take Care People.




Det blir bra tillslut! Och jag tycker att du ska joina mig med alkohooooool!!

2009-03-13 | 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback