I love you with my heart, really and truly

Jag har varit sämst på att skriva på senaste tiden och det
vet jag också. Men jag ska bli bättre.

Efter skolan idag åkte jag och Poncin hem till mig,och lämnade våra saker och
sedan gick vi över till Elina som hade fikat klart när vi kom.
Sen gick vi hem igen och gjorde middag och sedan satte vi igång med pluggandet.
(eller försökte iaf)
Vi kom iaf en bit på vägen.
Sedan åkte vi till Blaise som måste tycka jag är helknäpp.
Hans såg ganska kul ut när vi kom instormandes och skrattade och levde om.haha

Nu är jag hemma igen och ska väll försöka plugga lite.
Får se om min B.K hör av sig också.I hope so.


Now I wanna hold you until I can't hold you
Without you, everything seems strange
Your name is forever planted in my brain


I tried, I tried, I tried, and I'm trying
Now on the inside it feels like I'm dying


Hahha alltså stackarn han kommer ju verkligen börja undra snart

2009-03-24 | 22:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback