tell me why?

Praktiken idag var nice,fick sluta 11,hur skönt som helst.
Åkte till Östra ett tag och träffa Elina och några av grabbarna.
Kom hem käkade och åkte till Maxi och handlade med pappa.
Sen lämnade han av mig hos Poncin,jag är bäst på att få henne på bra humör haha!

Vi pluggade också,gjorde bort våran del av Svenskan.
Vilken lättnad kan jag lugnt säga.
Men har fortfarande Psykologiprov på fredag som jag inte börjat läsa om än,vet inte
ens vad kapitlet handlar om.
Allt våran lärare säger är "shit happens",så jag får väll se hur det går.

Nu ska jag snart sova tror jag om jag ska orka ta mig upp imorgon.


You're my survival, you're my living proof



Hahahahah shit happens!

2009-03-25 | 22:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback