Bring it on..

Hej!

Har äntligen fått tid för att sätta mig ner vid datorn ett tag,har knappt varit hemma dom senaste dagarna känns det som.
Men nu är jag det tänkte skriva lite.
Idag efter skolan så åkte jag,mamma och pappa till Syrran för att fira hennes ena son som fyllde 9år i lördags.
Kan inte förstå att Jonte har blivit så stor,men men...tårta blev det och även lite bus med Jonte och den minsta,Joel.



Kan inte fatta vad åren går snabbt.


Helt slut åkte vi hem och jag hoppade in i duschen snabbt och tog sen moppen till Poncin för att försöka plugga lite.
Det blev det inget av,istället gjorde vi egna vitlöksbröd och som vanligt hur goda som helst!
Sen åkte vi vidare till Iksu för att kolla lite på basket,kan ju inte påstå att det var mkt att titta på idag,det var typ 7 stycken där.
Snäll som jag var så skjutsade jag hem en viss person som verkade livrädd för att åka med mig,men jag fick mig iaf ett gott skratt,haha!


Jag har ångest för allt plugg jag har att göra innan vi får sommarlov och jag har ångest för sommarjobbet också,tänk att bo i lycksele i 1 månad,iof så har jag ju Poncin men ändå,kommer bli lite småtokiga skulle jag tro.
Har även massa andra saker att tänka på och lite saker att bestämma mig för,måste försöka hitta tid andas också,när det blir återstår att se.

Nu ska jag iaf försöka sova och inte tänka så mycket.
Måste försöka ta mig upp till praktiken imorrn också,tur att pappa kan skjutsa mig så jag får lite sovmorgon iaf.

Godnatt och sovgott, peace så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback