heartless...

Hej!

Nu var det ett tag sen jag skrev sist, har varit i Stockholm,helnice!
Vi var framme på torsdagmorgon då åkte vi till min fasters stuga som ligger vid Mälaren,vi skulle överaska henne för hon har fyllt 60år men min kära farmor som är väldigt glömsk råkade säga att vi var påväg.
Senare på dagen åkte vi till Bromma för att checka in på hotellet och sedan åkte vi till Ekerö för att hälsa på min kusin Rikard och hans familj.
Blev pizza och bus med småbarnen.

Fredagen åkte vi in till City för lite shopping,och det blev det,hittade massa saker och jag är nöjd!
Mötte även upp Poncin och hennes kusin Jossan för att sedan ta bussen till Fridhemsplan för lite öl.
Vi hamnade på Nivå22 och det blev ett par flaskor vin och några öl och cider.
Kvällen var nice,men det var inte lika roligt att sätta sig i en bil till Umeå bakis.

När jag kom hem blev det kulturnatta som inte var speciellt roligt,mest småbarn.
Vi for istället till Haga till Poncin och festade,kom en hel del roliga och trevliga människor.

Nu ligger jag i sängen och vill helst inte kliva upp,mitt huvud håller på att ta livet av mig och jag måste plugga.
Så det är bara att sätta igång.

Have a nice day,puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback