I just can't stop...

Hello!

Kort dag på skolan idag,slutade 11,men hade 2 prov på 2 lektioner.
Först prov i naturkunskap och sen samhällskunskap.
Gjorde dock inte naturprovet,har inte huinnit plugga på det nånting eftersom jag har typ 5 prov på 2 veckor plus masa andra uppgifter som ska in.
Samhällsprovet gjorde jag iaf,kan ju alltid hoppas på ett G men det återstår att se.

Har även varit och handlat lite med mamma, imorgon åker vi till Stockholm,jag taggar!
Bestämdes idag,men jag älskar när man kommer på sånna saker i sista sekund.
Så imorgonnatt åker vi och på torsdag ska vi överaska min faster som fyller 60år och sen blire nog shopping på fredag,hoppas det blir med Poncin som även kommer vara i Sthlm.
Sen på lördagmorgon åker vi hem och på kvällen blir det nog Kulturnatta skulle jag tro.

Nu ska jag sätta igång att göra bort lite plugg så jag inte behöver dö på söndag.

Puss!

I miss the times we had


JAAH<3 hah

2009-05-19 | 18:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback