so gone...

Hej!

Idag har jag varit riktigt duktig,iaf vad jag tycker själv.
Var på praktiken strax efter 7 imorse,jag gjorde typ allt utan att hon sa åt mig att göra nånting,fick sluta 12 för jag hade varit så duktig,hehe!
Var och handlade med pappa och sen när jag kom hem så somnade jag direkt i min saknade säng som det känns som evigheter sen jag sov i sist.
Efter middagen tog jag fram allt plugg och började,gjorde bort en psykologiläxa som skulle vara inlämnad för ett bra tag sen och sen gjorde jag även bort naturkunskapen.

Vid halv 10 bestämde jag och Poncin att jag skulle ta en promenad ner till haga och göra henne sällskap.
Nu sitter vi här i soffan och har nyss ätit vitlöksbröd (som vanligt) haha och ser på Jackass,vi borde egentligen sova men det lär nog ta ett tag.

Peace så länge.


It's time for me to move on...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback