I'm trying...

Hej!
Det är fredag,solen skiner,det är varmt och musiken spelas för fullt.
Jag borde vara på bra humör men nepp,jag är på skitdåligt humör och jag är så jävla less på allt!
Jag är negativ jag vet,men det ligger en hög med skolarbeten på mitt bord,jag vet inte ens vart jag ska börja.
Ska äta middag med Poncin ikväll,skulle dricka öl men jag får väll hänga med och vara nykter ikväll,jag är fattig,har inte ens råd att åka buss,så varje morgon går jag till skolan och sen hem igen.
Jag dör,jag klarar inte av att vara pank,jag vill ha min lön IDAG!
Mitt rum ser ut som en svinstia och min kära mor klagar hela tiden,men hon behöver väll inte vara i mitt rum om det nu är så förjävligt.

Dagshoroskop - fredag 15 maj

Fokus idag hamnar på tankar och idéer och dina förväntningar på framtiden. Yrkeskontakter ger inspiration. Det är dock ingen dag att handla, bara tänka.

Det är nog sant,mina tankar snurrar omkring i mitt huvud och jag vet inte alls vad jag ska göra.
Som vanligt kommer det nog bli fel,jag brukar inte vara så bra på att bestämma mig för dom rätta sakerna.

Jag tänker iaf inte sitta och deppa längre,det är nog dags för mig att gå vidare och försöka att inte tänka så mycket.
Du har redan gjort det och nu är det nog min tur.
Du gjorde ditt val så nu får det bli såhär.

Ska inte skriva mer,har bara tråkiga och dåliga saker att skriva.
Ska försöka ta tag i mitt liv nu och göra någonting vettigt,får se hur det går med den saken.

Hoppas ni alla får en trevlig fredag och ni som ska dricka,ta en öl åt mig också,puss!

Every kiss from your lips sends a message
Every touch of your hand, tells me so
In my heart I'm already missing you
Darlin' I know, it's time to let go

I'll do it for you...


KVÄLLEN KOMMER BLI ASNICE MIN KÄRA

2009-05-15 | 16:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback