just give me sunshine....

Hej!

Idag fick jag sova ut,vi var lediga idag från praktiken och ååååh så skönt det var!
Vid 1 åkte jag ner till stan för att träffa Poncin och Jossan.
Poncin gick iväg med Angelica så jag och Jossan gick mot H&M.
Både jag och Jossan har nyss fått lön så hon vart lite galen och ville nästan köpa allt hon såg.
Men båda två fick med oss lite hem och nöjda blev vi.

När jag kom hem så var det bara att börja städa,mitt rum såg ut som jag vet inte vad,att en storm varit på besök eller nått.
Men nu är det iaf mkt finare!
Ska snart gå och laga middag åt mina kära föräldrar och sedan åka iväg till Coop för att handla lite saker till helgen,kommer bli sjuuuuukt nice!

Sedan blir det nog att plugga eftersom vi har 3 prov på fredag,just kill me!
Take care,Puss!

I don't wanna feel the way that I do



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback