All i ever wanted was you

Hello!

När jag duschat så övningskörde jag ner till Vanessa där hon och Johanna satt ihopkurade i soffan.
Vi gjorde absolut ingenting,satt där och glodde på varandra och slängde ut nån dum kommentar lite då och då till varandra.

Skulle egentligen ta 22.22 bussen hem men Vanessa gjorde så att jag missade den,det blev en promenad hem i regnet,men med trevligt sällskap i telefonluren så gick det hur bra som helst.


Typ sådär.

Nu ligger jag under mitt täcke,känns som det var år och dar sen jag sov hemma,men det är ju inte det egentligen.
Dricker varm choklad och ser på film och det ska jag fortsätta med nu,skriver mer imorgon skulle jag tro.

Godnatt.

I hope this is just a dream



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback