Blame yourself

Heey!

Dagen har gått ruskigt snabbt,jag som hade mkt att göra idag,men så blev det inte.
Började med att jag åt lunch med Vanessa,blev tacos från nattöppet,mums!
Sedan bestämde vi oss för att göra nått med mitt hår,vi drog ner till stna för att köpa färg,lila?
Syns inte så mycket tack och lov,men älskar nyfärgat hår,luktar så gott!


Vi satt även och underhöll Simon och Trygg med allt vi gjort och varit med om idag,vet inte om dom tyckte det var lika roligt som oss men,hade dom varit med hade dom garanterat tyckt det!

Nu har jag precis käkat middag,är mättare än det mättaste nu och ska se One tree hill medans jag pluggar lite,ska göra klart religionen och kanske engelskan.
Sen blir det mys framför tv'n resten av kvällen.

You brought happiness into my life



i think im pregnant

2009-11-15 | 18:51:53

Haha,so do I !!

2009-11-15 | 18:53:38

Tack vad snällt :)

2009-11-15 | 21:31:27

She is sooo pregnat!

2009-11-15 | 23:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback