Born in the USA

Hey!

Inatt har det inte blivit mycket sömn,och för att vara exakt,0min sömn.
Jag har suttit och pluggat heela natten eller nästan iaf.
Har också legat och tittar lite på serier på morgonkvisten och haft ett mycket roligt samtal med Krille på msn.
Har nog aldrig skrattat så mycket när jag suttit ensam,mycket för att jag var övertrött och mycket för att Krille kan säga riktgt roliga och konstiga sake.

Pappa och mamma fick en chock när dom klev upp halv 5 och såg att jag var vaken,men stolta för att jag pluggade men kaske fel tid på dygnet.

När jag kom till skolan och gick till Samhällskunskapen så fick vi veta att vi inte behövde komma för alla restaurangare skulle på vinprovning,vi gick till svenskaläraren och hon sa att vi inte behöver ha den lektionen heller,så det betyder att vi nu har slutat för dagen.

Nu ska jag vänta tills rektorn är ledig så vi kan gå till henne och prata om lite saker sen ska jag möta upp Elina på stan för att käka lunch och sen gå på stan och sen blir det att sitta och plugga i biblan på stan,jag känner mig duktig!

Nu ska jag sluta skriva och vara social med Johanna!

Jag är som gladast när jag är med dig.


Hej gumman:=) hallå jag visste inte heller att du hade en blogg!puss<3

2009-11-26 | 00:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback