breathe slow

Hey!

Dagen har varit riktigt lång,har inte mått speciellt bra men ändå försökt vara uppe och röra mig.
Jag och pappa åkte även iväg en sväng,köpte en ny mobil,I love!
Var och hälsade på mina fastrar och min farmor,trevligt!

Mamma och pappa ska tydligen åka utomlands på lördag också,kul för dom!
Dom kom på det igår och imorgon ska resan bokas,1 vecka på Cran Canaria är ju inte helt fel.
Men lilla jag får stanna hemma i kylan och gå i skolan.

Nu ska jag lägga mig i sängen och se på film i mitt iskalla rum,godnatt!

You're like a melody in my head
That I can't keep out
Got me singin' like
Na na na na everyday
It's like my iPod stuck on replay, replay-ay-ay-ay



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback