breathe slow

Heey!

Vid halv 7 åkte jag och Johanna till Vanessa,hon och Krille var rätt så sega så blev att sitta och titta på tv osv ett bra tag.Sen vandrade vi ner mot stan och gick till Subway,jag tog med min macka hem,fick besök av världens mest underbara,riktigt trevligt! ++

Nu har jag precis ätit upp min subwaymacka och ligger och tittar på vänner,jag borde vekligen försöka sova,ska upp och övningsköra imorgon,jag taggar!
Ska även plugga och göra om lite i mitt rum tror jag,känner för en förändring.
Nu ska jag se klart det här avsnittet sen sova,godnatt!

Not gonna lie or even try
You've got my wheel spinning
And I ain't the one to shoot the gun
'Cause that means you will be winning



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback