everybody knows

Hey!

Idag blev jag väckt av mobilen vid 10,lika bra ska inte sova bort hela dagen.
Efter att jag duschat och fikat så åkte jag och mamma iväg och köpte en present och tårta eftersom det är farsdag.

Min bror har även varit förbi,så vi satt och pratade ett tag,trevligt,inte så ofta vi ses så gäller att ta vara på stunderna.
Blev inte så mkt av städningen av mitt rum som jag hade tänkt men har inte haft orken till det.

Nu har jag precis ätit gomiddag och nu väntar jag Johanna,vi ska äta tårta med mamma och pappa sen bara ta det lugnt,se på tv och inte tänka alls.
Imorgon är det skola igen,måndagar är ganska bra dagar så jag klagar inte,blir att övningsköra till skolan också eftersom pappa är ledig alla måndagar,nice!



Nu ska jag se One tree hill och vänta på att Johanna kommer,skriver kanske mer sen,puss!

This is it



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback