Everything means nothing if I ain't got you

Heey!

Efter skolan idag var jag och handlade lite saker,helnice! älskar när man nyfått pengar och kan handla lite!
Men det får räcka för den här månaden vill ju kunna göra saker också.

När jag kom hem så åkte jag och pappa iväg och handlade osv,jag körde!
Nu när man börjar kunna så är det ju riktigt roligt faktiskt!
Nu ska jag fortsätta köra och inte lägga av som jag gjorde i våras,hade jag inte gjort det kanske jag hade haft körkortet nu,man vet aldrig.

Har även hunnit sova 1 timme och gjort iordning middagen,så när Johanna kommer (borde vara snart) så är allt klar,då blire mat och sen plugga.

Ikväll blir nog en ganska tidig kväll,ska iaf försöka,måste börja ställa om dygnet lite mer.
Skriver mer sen! puss!

I just can't stop saying it,I'm so fucking happy!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback