his smile is the most amazing dream

Heeey!

Imorse väckte pappa mig klockan 6,han kollade fel på klockan.
Så det var lite svårt för mig att somna om efter det så jag bestämde mig för att kliva upp istället och sen fara ut och övningsköra.
Strax efter 7 åkte vi iväg mot Grisbacka,körde omkring där till klockan var närmare 8 då plockade vi upp Johanna.



Vi överlevde till skolan och nu sitter vi på skolan och har engelska.
Nationella är på gång,känns inte så farligt,svenska nationella känns faktiskt värre.

Blir iaf stan efter skolan,ska kolla om jag hittar nått roligt att handla.
Sen blir det hem och äta tacos och plugga med Johanna,helmys!
Hade gärna skippat pluggandet men vad ska man göra?

Cause I can't feel the ground
Someone let me down
I've never felt so high as I do now
It's too good to be true
I don't deserve you
I never felt the love strong enough to
Stop this world from spinning






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback