How i miss that smile

Hey igen!

Nu har jag städat hela huset,tvättat,diskat och bakat chokladbollar till småkillarna som kommer vilken minut som helst.
Tror aldrig jag har hunnit med så mycket på en dag och ändå är klockan inte ens 3 än.
Tur det för jag har mycket mer som ska hinnas med innan den här dagen är slut.
Tänkte lägga upp en bild på byrån jag tänker köpa.

Kan behövas,jag har kläder överallt,saker överallt,så den där kommer jag fylla upp ganska så snabbt.
Den var på extrapris också,så bäst att passa på!

Nu ska jag springa på toa innan grabbarna ringer på dörren,lär inte bli en lugnt minut här den närmaste timmen.
Hoppas på att pappa eller mamma kommer snart,men mina småpojkar är det absolut bästa även fast dom är rätt så vilda.

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback