I gotta feeling

Heey!

Skrev inget igår,hade skola först sen blev det stan med Rebecka,trevligt trevligt!
Åkte hem snabbt och bytte om osv sen åkte jag ner till stan igen och åt middag med Johanna.
Efter det tog vi bussen till haga till Edan,där satt vi hela kvällen,trevligt!

Annelie var också där,längesen vi snackade,brukar oftast bara bli hej hur är läget? osv,men det var trevligt att få prata med henne igen,lär bli fler gånger.
Hon ska även fixa mina naglar,helnice! + till henne!

Nu har jag precis ätit en tidig middag och ska snart hoppa in i duschen.
Sen ska jag ner till stan och träffa Johana sen ska vi  vidare till Vanessa.
Senare ikväll får jag även träffa enligt mig världens underbaraste!

Ska sluta babbla nu och hoppa in i duschen,puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback