I just can't sleep anymore

Heey!

Kom nyss hem från stan där jag spenderat 5h.
Börjde med att jag mötte upp Elina,vi gick till Waynes och käkade lunch.
Sedan vandrade vi omkring ett riktigt bra tag och kollade på kläder,skor,julklappar osv.
Jag har köpt nästan alla,har endast en kvar och det är den svåraste men viktigaste.

När Elina åkt hem satt jag och pluggade i biblan,fick även sällskap där ett tag,trevligt.
Nu sitter jag här hemma och tittar på mitt rum som är stökigare än någonsin.
Kanske ska städa inatt då?!

Nu ska jag byta om till nått mer bekvämt och städa,får se om jag hinner börja med middagen innan mamma och pappa kommer hem också.

Puss!

My heart feels like a circus
It’s to much to take in
It’s hard to lose love
But you were my best friend



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback