I only have just one bullet with your name

Heey!

Dagen har varit lååång,var ambassadör idag,gick helt okej men 9or är inte speciellt roliga.
Småfjortisar som får panik av lite klet på händerna,herregud!
Men vi slutade rätt tidigt,jag åkte hem och sov.

Strax efter 5 övningskörde jag till Vanessa för att sedan gå vidare till Edan.
Jag och Johanna gjorde pannkakor medans Edan,Maja och Vanessa satt och gnällde i soffan.
Det tog sin lilla tid men resultatet blev super! Riktigt gott vare!



Vi tjejer vandrade sedan vidare till Vanessa och där satt vi och surrade ett bra tag.
Nu har jag precis kommit hem efter att ha sprungit med Johanna i armen till stan för att hinna med bussen,hade vi gått 30sekunder senare från Vanessa hade jag missat bussen,alla bussar som går åt det håll jag ska till och det betyder att jag hade varit tvungen att gå hem.

You say that you're the victim
I say you're full of shit





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback