I wish it didn’t have to be this way

Hello!

Sitter just ni i cafeterian och väntar på Johanna och Rebecka,har riktigt tråkigt faktiskt.
Kom nyss förbi en person som jag inte pratat med eller sett på riktigt länge men jag hade ingenting att säga.
Blev bara hej,mm bra,sj? okej typ,jag är social,i know.

Jag är trött riktigt trött,har knappt sovit något alls inatt,har mest legat och vridit och vänt på mig.
Får hoppas på att det blir bättre inatt.
Jag funderar att fara på iksu ikväll,köra slut på mig själv så jag somnar av utmattning kanske? får se hur det  blir.

Nu ska jag sluta skriva för datorn dör snart,skriver kanske mer ikväll,puss!


At least I can hold you in my mind.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback