I'm so happy!

Heey!

Den har dagen har varit riktigt seg,hade jag själv fått bestämma hade jag legat kvar i sängen hela dagen.
Men pappa drog iväg mig till bilen och sen var det dags att övningsköra.
Jag körde till bäcksjön,genom Ersmark,Ersboda och sen hem,var ute och körde ungefär 1 timme och det gick hur bra som helst,börjar äntligen få kläm på det här nu.



När jag kom hem så lagade jag och pappa middag,jag var hungrig så tänkte att det skulle gå fortare om jag hjälpte till.
Efter middagen har jag bara legat och tittat på tv och nördat mig framför datorn.
Klockan 9 är det en film på tv som jag tänkte se,sen blir det att sova,skola imorrn,taggar inte!

Nu ska jag sätta skoldatorn på laddning och lägga fram allt så det är klart imorgon.
Sen blir det att se film,Godnatt!7

my love is here to stay won't ever leave



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback