not my problem anymore

Heey!

Praktiken idag gick bra,slutade vid 1 då åkte jag till Elina och fikade.
Gott vare och trevligt också!

Sen har jag varit på Maxi och handlat med pappa,övningskörde hem,gick riktigt bra faktiskt!
M e n. . . när jag kom från M-berg och körde mot Mariedal på rakstreckan så kom en biljävlen och var påväg rakt in i sidan,jag skrek och körde ut så långt jag bara kunde,det gick bra blev ingen skada på bilen iaf men det var nära.
Det som känns bäst är att JAG gjorde inget fel.

Nu har jag lagt mig i min säng,våran värme är tillbaka btw,riktigt sköönt!
Nu ska jag snart öppna historieboken och plugga lite.
Imorgon är det fredag,det taggar vi!

You did it to yourself
Now your all by your self
Acting like you hate me
I left because you made me
You played me to the left
Now there's nobody left
To hear your complaining
i'm gone and all you're hearin' is your own echo...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback