replay

Hey!

Kvällen igår blev inte som planerat,jag tjatade med mig Rebecka till Ersboda,vi satt hos Songore med han och Blaise. Riktigt trevligt och riktigt längesen jag träffade grabbarna,Sabry kom även förbi och han skjutsade oss till V. Ersboda till festen.

Där var det mycker trevligt folk och mycket folk som jag saknar.
Dom två småkillarna som alltid får mig glad,dom är sötast i hela världen stort + till dom!
Fick även träffa Franck som jag inte träffad på 100år känns det som och massa andra som jag inte träffat på år och dar.

Blev mycket dans och alldeles för mycket dricka för min del,tur jag hade Blaise som hjälpte mig med den saken.
Var hemma vid 4 kanske? ingen aning men sängen var det jag längtade mest till och mat,jag gjorde tacos,vet inte hur jag lyckades men gott vare.

Nu ska jag försöka ta mig till duschen sen göra nått att äta,puss!

I wish I could turn back time




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback