school time

Heey!

Imorse var det inte roligt att kliva upp,värmen är bort IGEN,jag är så sjut less på det här nu.
Det är svinkallt varje morgon,inte kul!

Nu har vi samhällskunskap,det ämne jag hatar mest,beror nog mycket på våran lärare,han tror typ att vi är 3år,han är asfjantig och han får dissen hela tiden,ingen skrattar åt hans skämt.
Nu sitter han och läser en serie om älgen Hälge,hmm ja vet inte vad jag ska säga.

Slutar vid 2idag kanske, brukar ju sällan ha sista lektionen,det är mest att arbeta själv så tror jag ska åka hem direkt,orkar inte gå ner till stan.
Ska sova ett tag innan jag får middagsbesök osv. Ikväll blir det Iksu,tagga!

Skriver mer sen,bye!



kommer alltid va..sålänge jag lever vill säga

2009-11-09 | 23:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback