That's the way it goes

Heey!

Idag när jag kom hem somnade jag nästan direkt,sov i 1½ timme,vaknade av att mamma sa att det var mat.
Jag var helt förvirrad,visste inte ens att hon var hemma och helt plötsligt var det middag.
Efter middagen åkte jag och pappa och handlade åt farmor,hälsade på henne osv.

Jag har även övningskört till och från Ansmark,hälsade på grabbarna.
Lite tråkigt att min syster oftast jobbar kväll,träffar henne inte så ofta längre.
Men grabbarna var i full gång,förstår inte hur Joel kan ha så mycket energi efter att ha varit på dagis,helt sjukt.
Försökte även hjälpa Jonte med sin matteläxa men tv var mer intressant verkade det som.


Jag och Joel    

    
Jag och Jonte för typ 4 år sedan?                                                            

Dom söstaste pojkarna,iaf efter ungefär en halvtimme med dom var jag typ död,haha!
När jag kom hem pluggade jag  lite och sen dess har jag legat och tittat på massa serier.
Har även pratat med min absoluta favorit,och Sötjohanna som var ute och vandrade i kylan.

Imorgon blir det Vanessa och Johanna,Iksu,plugg och mera plugg! kommer bli underbart!
Nu ska jag försöka sova så jag tar mig upp imorgon,Godnatt!


When love takes over



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback