Time after time

Heey!

Denna dag har varit kanon,he he!
När vi slutat tog jag och Johanna bussen ner till stan för vi kände inte för att gå i regnet.
På vasaplan mötte vi upp Anna och Benjaamin,vi gick och käkade lunch på Donken.
Sen vandrade vi omkring ett bra tag och kollade på lite olika saker,dags att börja köpa julklappar kanske?



Var hemma vid halv 4,satt och pratade med mamma o pappa ett tag sen blev det middag,mums!
Efter maten åkte jag och pappa till Ansmark för att hälsa på smågrabbarna!
Jag körde från teg till Ansmark,sen från Stöcksjö och hem,börjar få kläm på det här,känns riktigt bra!

För er som inte bor på Maridal,ni har tur!
Vi har fortfarande inte fått tillbaka våran värme,i mer än ett dygn har vi varit utan nu.
Inte nog med det,imorgon klockan 7 på morgonen blir vi utan vatten,fram till 17.30,hur kul är det?
Jag dör,helt seriöst,snart har vi väll ingen ström heller.

Ska lägga mig under täcket och försöka bli varm och tittade på tv,imorgon är jag ledig,känns underbart skönt!
Skriver mer sen,puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback