What the hell happened?

Heey!

Dagen började med att jag vaknade av att jag frös,ville inte kliva upp,fortfarande ingen värme,jag dör!
Inget vatten heller,blev att koka upp vatten från det vi hade i några dunkar,går inte ens att spola i toaletten,måsts hälla vatten då försvinner det,inte kul.

Vid 11 gick jag och Elina mot coop,köpte lite småsaker sen blev det att köpa 2 kebabrullar och betala för 1.
Jag åt lite av den sen fick min snälla pappa resten,han blev glad!
Vi satt och kollade på film ett tag sen övningskörde jag ner till Haga för att möta upp Johanna.

Vi vandrade omkring på stan ett tag,träffade Vanessa och Krille så vi gick omkring ett tag sen blev det för kallt så det var dags att börja röra på sig.

Har även pratat med världens mest underbara person ett tag,alltid lika kul,I miss you!
Nu ligger jag under täcket och försöker bli lite varmare,taggar inte praktiken imorgon heller,inte kul att kliva upp 05.30,usch! men bara att kämpa sig igenom dagen.

Nu ska jag försöka somna till en film,Godnatt!

Feels like im in the middle of a nightmare,I just can't believe this shit!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback