You are the sunshine of my life

Heey!

Nu på morgonen var jag på sjukhuset för att kolla mina halsmandlar.
Dom började med att kolla i näsan,öronen och munnen,sen fick jag bedövning i näsan och dom förde in en smal sladd typ,längst fram satt en liten kamera,jag fick se på en stor skärm hur det såg ut i min hals och i näsan,fick se längst bak på tungan,fick även se stämbanden hur dom rördes när jag pratade.

Riktigt äckligt var det,men samtidigt riktigt häftigt att se allt.
Det var inte bara halsmandlarna som var svullna,minns inte vad dom andra sakerna hette men det blir iaf en operation i början av nästa år,så om ett par månader.

Känns skönt,men samtigit lite läskigt,har aldrig opererat mig förut,att bli nersövd är nog det som skrämmer mig mest men det kommer nog gå bra.

Nu håller jag på att städa mitt rum,ska nog fara och köpa en byrå senare idag,ska göra om lite i mitt rum har jag bestämt,tror det kommer bli helnice när det är klart!

Klockan 3 kommer även mina småpojkar Jonathan och Joel så jag ska vara barnvakt ett tag åt dom.
Pappa kunde inte,han ska fara och besikta bilen och mamma är på jobbet,tur att jag är ledig då!


My angels.


Nu ska jag fortsätta städa och kanske baka lite så jag kan bju mina favoritpojkar!
Skriver mer sen,puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback