You make me smile

Heey!

Kom nästan nyss hem,har varit ute med mamma och handlat lite.
Blev inte stan med Anna idag,får bli någon annan dag istället.
Jag har iaf köpt julkpappar,till Joel,min bror och hans tjej.
Kan inte lägga upp bilder på vad jag handlat eller skriva eftersom risken är stor att dom läser det då.

Tänkte också slänga in en bild på hur det blev med min nya byrå,jag är helnöjd!


I love it!

Jag har även hittat en tavla jag vill ha,den är gigantiskt!
Men skulle passa perfekt på väggen bakom min soffa!
Jag såg den på Expo faktiskt,400kr,julklapp till mig!?
Det är en bild på New York,jag älskar stället och jag älskar bilden.
Men vi får se vad tomten kommer med.

Nu ska jag hjälpa till att förbereda middagen,sen ska jag faktiskt plugga lite.
Blir en lugnt kväll ikväll också,så underbart skönt,ska se på massa bra filmer och serier!

Men nu blir det att bädda sängen och sen börja med maten!
Skriver säkert mer sen,puss!

What am I gonna say
When you make me feel this way
I just mmmmm



as snygg juue :D pussss

2009-11-15 | 04:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback