You will always be my friend

Heey!


Kvällen igår var helmys! som alltid när jag är med dig.
Tittade på film osv,blev en rätt tidig kväll ändå,skönt det också ibland.
Nu har jag precis ätit lunch och duschat.

Snart ska jag och mamma iväg och inhandla lite julklappar,vill iaf köpa några nu så jag får mindre att köpa sen.
Ska nog köpa till småpojkarnao och pappa iaf.
Tiden har gått så fort,fattar inte att det snart är jul,jag längtar!




Efter jag varit med mamma ska jag på stan med Anna,längesen vi sågs,ska bli riktigt trevligt!
Får se om jag åker förbi iksu idag en sväng också,annars blir det nog imorgon.
Ska försöka pluggal lite också,har bestämt mig för att det ska bli en lugn helg!
Kan verkligen behövas!

Nu ska jag ta på mig linersna och sminka mig sen åka iväg!
Skriver mer sen,puss!

All I want for christmas is you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback