Back in the backseat

Heey!

Nu har jag legat och läst boken Afrosvensk,riktigt bra faktiskt.
Riktigt intressant att läsa vad killarna varit med om,både hemska och roliga saker.
Har aldrig ens kunnat föreställa mig det där,helt sjukt.

Har även pluggat,det tar aldrig slut!
Börjar bli riktigt less nu,vill ha lov!
Lovet kommer bli super! Halloween kommer bli GREAT!
Snart är kläderna fixade och då kan inget gå fel,hoppas jag.

Nu ska jag plugga lite till sen se på Grey's, blir kanon!

Byebye.

I spend each day here waiting for a miracle



klart halloween kommer bli great ;)

2009-10-21 | 19:44:13

haha absolut :D

2009-10-21 | 22:47:16

Hej! Jag hade tänkt ha en tävling om helgens blogg. Om du vill vara med så hör av dig :) Puss på dig!

2009-10-21 | 22:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback