Can you meet me half way?

Heeey!

Ikväll har jag lärt mig lite grann om ventiler,motorer,cylindrar och allt sånt där som har med bilar att göra.
Från börjar fattade jag ingenting och tyckte väll inte det var så värst intressant men efter ett tag när jag förstog lite iaf så var det inte så hemskt faktiskt.
Kan ju vara bra en vacker dag att kunna sånt där också,right?

Imorgon blir det skola som vanligt sen stan med Anna,trevligt trevligt!
Kvällen får jag se vad som händer,plugga I guess..hmmm

Nu ska jag nog fortsätta med mina egna läxor och sen se någon film eller nått som jag kan somna till.
Godnatt allihopa!

In your arms i feel safe.
You bring that smile to my face.
You make my heart beat faster.
You are the love of my life.
I don't care what everyone else say



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback