people always leave

Hey!

kvällen igår började med öl med Poncin och Johanna,Angelica kom också lite senare.
Vid 11 tog vi bussen mot Ålidhem för att gå på Krogen Krogen,kan ju inte säga att det var det bästa stället men.

Jag och Nadja hade en plan om att ställa och och sjunka kareoke, guldbruna ögon,men det var lång kö så vi sket i det.
Hade nog ändå skrattat ihjäl mig så det hade nog inte gått så bra ändå så.

Vid 2 tog jag bussen,Kev gjorde mig sällskap.
Jag åkte inte hem,skulle åka till min bror istället.
Tur det för jag fick umgås lite med kev somsagt gick en promenad och pratade osv.

Var hemma strax efter 4,låg och pratade med Elina i telefonen ett tag och sen slocknade jag ganska snabbt.

Nu har jag nästan nyss vaknat till liv,har duschat osv ska snart fika lite,får snart besök också,nicenice!

Ikväll blire plugg och nu SKA jag verkligen plugga också,ligger efter ganska mycket eftersom jag varit sjuk vääldigt länge.
Har även hostat sönder ett revben,kan lova att det är inte nice.

Har inga bilder så det blir ett tåkigt inlägg så jag ska sluta skriva nu.

Byebye.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback