tattoo your name across my heart

Heey!

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna.
Solen skiner,det är inte så farligt kallt ute heller.
Har en känsla av att det kommer bli en bra dag idag!

Just nu har vi samhällskunskap,jag fattar ingenting,inte så konstigt när vi har den sämsta läraren.
Bara att le och se glad ut.

Klockan två ska jag Johanna och Poncin på ett möte för vi ska vara elevambassadörer vecka 47.
Efter det blir det stan och klockan 4 ska jag möta upp Kevin,helnice!

Tänkte slänga in en bild på Poncins nya kärlek så ni killar vet vem ni ska fighta mot,good luck säger jag bara!


Here he is!

Ska vara lite duktig och lyssna på läraren nu, typ.

Skriver mer sen, byebye!

i mention you when i say my prayers
i wrap you around all of my thoughts
boy you my temporary high
i wish that when i wake up you’re there
to wrap your arms around me for real
and tell me you’ll stay by side



HE'S MINE

2009-10-12 | 11:08:38

haha ohyes! =)

2009-10-12 | 11:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback