Love is a heartless pill to swallow

Heey!

Efter middagen kom Elina över och bjöd på ett gott skratt som vanligt.
Mamma och pappas kommentar " man hör direkt att det är Elina som är här" ingen kan skratta som hon!
Vi tog oss även en lite promenad på Maridals gator,trevligt men kallt!

När jag kom hem fyllde jag i lite papper om hur jag tycker vårdcentralen fungerar,inte bra kan jag lova!
Därför fyllde jag i papperna och hoppas på en förbättring.

Satt även och tittade på Den stora resan som handlar om att familjer från Sverige åker iväg till olika länder och bor med olika familjer och lever som dom under några veckors tid.
Jag skulle verkligen vilja göra det,men min familj är inte lika sugna,synd det!

Har också pratat med Micke skolvärden på skolan och imorn ska han ta med en bok som jag ska köpa.
Afrosvensk i det nya Sverige.



Många av mina kompisar har varit med och skrivit i den så det ska bli riktigt roligt att läsa den.

Imorgon har vi kortdag,slutar 11,känns riktigt skönt.
Ska nog åka hem direkt och fixa lite saker,måste göra klart lite arbeten till skolan också.
Nästa vecka är det lov,då ska jag lägga skolböckerna åt sidan,nice!

Byebye!

Forever you and forever gone



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback