But I wish you the best, I guess.

Heey!

Nu har jag inte skrivit på ett tag men ska bli ändring på det.
Tänkte skriva lite om vad som hänt dom senaste dagarna.

I tisdags var vi ett gäng som var och bowlade,riktigt roligt.
Killarna hade inte en chans mot oss tjejer,men det är så det ska va!
När vi hade bowlat åkte vi ner till stan och killarna skulle spela biljard och pingis,jag själv höll på att somna där jag satt,men kvällen var trevligt!

Har tyvärr inga bilder men.

Igår var vi 10 st tjejer som förfestade på M-berg och sen åkte vi vidare till Corona.
Riktigt trevlig var det!
Här kommer lite bilder.








Underbara människor!

Idag var jag riktigt död,bakis som aldrig förr,jag brukar sällan bli bakis men usch och fy det var jag idag.
Åkte ner till stan vid 11 och mötte upp Elina,käkade på Subway,perfekt bakismat!
Sen blev det att åka hem och dö framför tv'n ett tag innan jag åkte och handlade.

Nu taggar jag morgondagen,täfteå,underbara människor och Halloween! kommer bli GREAT!
Nu ska jag försöka sova så jag tar mig upp imorrn och så jag hinner åka ner på stan innan tjejerna kommer till mig.

Lär inte hinna skriva imorgon så det blir på lördag,då kommer förhoppningsvis bilder också!
Godnatt!

I miss you and me and how it used to be



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback