Hold on to your love

Hey!

Jag är en dag efter med min inlägg,i know!
Idag har det inte hänt nått alls,jag har legat i sängen med feber,that's it.

Igår slutade jag klockan 11,tog bussen hem till Anna och Benjamin.
Elina mötte även upp oss på vägen,vi vandrade hem till mig.

Vi myste med Benjamin,käkade nachotallrik och såg på Beck.
Anna fastande typ i filmen,omöjligt att försöka prata med henne,sötnos!

Sen kom även mina sötpojkar på besök,Jonte och Joel.
Joel vart väldugt nyfiken på bebisen men samtidigt väääldigt svartsjuk när jag satt med Benjamin.
Jag själv tyckte det var riktigt gulligt,för Joel brukar inte vara den som vill kramas,sötunge!


♥♥


Vi käkade middag och lekte och sen när alla åkt hem och jag la mig på sängen,började jag tokfrysa.
Jag kollade febern och då hade jag 38.4,jag kokade på insidan men frös på utsidan,riktigt jobbigt.

Somande vid 8 och vaknade imorse för att sjukanmäla mig och sen sov jag igen till klockan 3.
Nu har jag inte så hög feber längre och mår myyycket,bättre.

Nu ska jag duscha och sen vänta på middag,byebye!

I'll do anything,anything!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback