Good things

Heey!

Idag var det ingen bra start på dagen,vaknade tidigt vid 4 och frös,det var hur kallt som helst i hela huset.
När mamma kom in vid 7 så frågade jag varför,hon sa att dom stängt av värmen IGEN!
Det var samma sak igår,fast då var varmvattnet också borta.
Fick koka vatten för att kunna tvätta håret,nice,ne!

Iaf,nu sitter jag på skolan i biblan och håller på med ett samhällskunskap.
Inte det roligaste kan jag lova,men bara att jobba och se glad ut.

Idag slutar vi 11,hoppas på lunch med Sundin annars blir det stan snabbt,ska kolla upp en sak åt mamma.
Sen åka hem och plugga kanske sova en stund,imorgon blir det att kliva upp 05.30 inte kul!


Take me back,please?

Nu ska jag fortsätta med arbetet.
Skriver mer sen,byebye!

Ain't No If's And But's Or Maybe's
You'll Always Be My Friend




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback