I can't believe you

Heey!

Efter skolan idag gick jag,Elina och Johanna ner till stan.
Vi vandrade omkring lite,träffade Eric och hans tjej och även Lionel,trevligt trevligt.
Gjorde egentligen inte speciellt mycket,Johanna var den som hade ärenden att göra.

Vid 4 skulle jag ta bussen hemmåt,träffade Kevin vid bussen en snabbis sen åkte jag hem.
När jag kom hem somnade jag direkt,är helt slut av allt hostande.

Efter maten åkte jag till Apoteket och hämtade ut hostmedicin och lite andra saker.
Gick även in på Coop och handlade frukt,mums!
När jag var var hemma igen upptäckte jag att internet inte fungerar,vet inte vad saken heter men,den är iaf trasig måste köpa en ny imorgon,nån tusenlapp,skitkul,not!

Nu ligger jag i sängen,har läst lite svenska och nu ska jag lägga mig och se på tv ett tag och sen sova.

Godnatt,byebye!

you're full of crap


http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=wilander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback