I Just Can't Stop Loving You

Heey!

Tänkte skriva lite om gårdagen som spenderades med underbar människor!
Bärjade med middag hemma hos mig med Jossan,Johanna och Rebecka,vi gjorde oss iordning för kvällen som fortsatte i Täfteå.
Dom flesta hade faktiskt klätt ut som och jag klagar inte på kvällen.

    

  

Kvällen avslutades hemme hos Vanessa.
Var hemma vid halv 3,blev inte många timmars sömn innat men jag klagar inte.
Vaknade med världens leende idag,I'm happy!

Har även hunnit vara på bio och sett Michael Jackson - This is it, rätt coolt faktiskt.
Riktigt häftigt att se hur dom gör allting.

Nu ska jag gå på godishuset och sen blir det film hela kvällen.
Imorgon blir det att stiga upp tidigt,ska först på Iksu och träna sen blir det att övningsköra.

Byebye!

I Need You
God I Need You
I Love You So Much







tack baby :] Jag är lagomt sliten idag :O hur är det med dig ?

2009-10-31 | 20:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback