I wanna be where you are

Heey!

Idag hade vi praktik,det gick bara bra,åkte direkt hem för hemma satt pappa och kevin.
Vi satt och pluggade ett tag osv,pratade,bara mys!

Sen följde jag med mamma och pappa på bryggmöte,japp ni läste rätt.
Vi ska göra om våra båtplatser i stugan så det var ett möte om det och hur dom ska göra.
Och varför var jag där? Jo för vi skulle på Ica Maxi efteråt,hade lite saker där jag ville köpa så.
Mötet var faktiskt inte så tråkigt som jag trodde,rätt intressant faktiskt.


Love it!

Nu har jag precis sett klart mammas pojkar och nu tittar jag på inlåst
Jag är riktigt trött så det blir nog att sova när det här är slut.
Godnatt!

You should think a little bit more about your own problems instead of mine



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback