is it the right thing?

Godmorgon!

Just nu sitter jag på skolan,har historia,helt okej!
Jag håller dock på att somna,inatt blev det inte mycket sömn,har hostat hela natten,tror knappas mamma och pappa sovit speciellt bra heller.

Har en känsla av att den här dagen kommer bli lååång,ska till Ersboda direkt efter skolan.
Måste på apoteket och hämta ut hostmedicin sen direkt hem och lägga mig i sängen.

Mamma och pappa kollar även på en massa resor,och känner jag dom rätt är dom iväg om nån månad.
När dom väl börjat kolla kan dom inte sluta och det slutar alltid med ett par flygbiljetter i handen.
Den här gången får även jag följa med om jag vill,jag vill!
Men känns jobbigt att missa skolan,går inte!


Men det skulle inte vara helt fel att åka iväg 1 vecka.

Nä nu ska jag sluta drömma och fortsätta jobba,later!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback