Oh jah jah

Heey!

Tänkte börja med att skriva lite om gårdagen.
Hade som sagt tänkt ligga hemma och se film osv,så blev det inte.

Åkte ner till Poncin med middag,vi gjorde tacos,hur gott som helst!
Sen blev det att sitta och titta på serier tills vi somnade,vaknade klockan 3 och då skickade jag sms till Elina för att höra om hon kunde hämta mig när hon slutat jobba,det kunde hon,vilken tur för mig.

Nu har jag nästan nyss vaknat och känner inte för att kliva upp alls.
Men mina kusiner och min faster från Stockholm är här och hälsar på så kanske ska åka till farmor och fika med dom lite senare.

Nu ska jag iaf se klart programet jag har börjat med,later!


Hej babe :) du får gärna gå in på dinbaby.blogg.se och rösta på mig när hon lägger ut veckans tävlande i hennes blogg :) Puss! Hoppas vi ses i morgon

2009-10-18 | 18:05:33

okej det ska jag göra =)

2009-10-18 | 22:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback