people always leave

Heey!

Tänkte skriva om gårdagen.
Först skola,sen blev det lunch på stan med Johanna och Poncin,helnice!
Sen vandrade vi mest bara omkring ett tag.

När Johanna gått hem mötte jag och Poncin upp Juliette,riktigt längesen jag träffade henne.
Men det var trevlig iaf,hon var inte på stan så länge,hon skulle åka hem till Övik.
Efter det åkte även jag hem.
Var inte hemma länge innan jag åkte ut till Röbäck till Anders grav,han skulle fyllt 50år.
 

I miss you

Efter jag varit på graven åkte jag till Johanna,vi satt och kollade på tv ett tag,klockan 8 gick vi mot bion.
Det blev att se den nya Beckfilmen,jag tycker den var helt okej faktiskt,alla Beckfilmer är typ bra!

Nu ska jag vila ett tag sen skriver jag om dagen,den här dagen har inte varit lugnt nån stans kan jag lova,later!





sara hjärta gunvald!

2009-10-07 | 19:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback