Red light Green light

Heey!

Idag blev det att kliva upp tidigt,klockan 10 var jag uppe.
Vid 11 kom Robban Sanna och Alva hit,Robban skulle hjälpa mig att fixa med vårat otroligt irriterande internet.
Gick ju sådär,men han kommer tillbaka,får hoppas det går bättre då.

När dom åkt hem igen,låg jag och tittade på film ett tag,sen gick jag och Elina till Coop.
Gick till HM och köpte en nagelpenna,mer fick jag inte med mig hem den här gången.

Nu ligger jag i soffan och väntar på att mamma och pappa ska komma hem från Piteå så jag får nån middag.
Jag önskade tacos och snälla som dom är så ska jag få också,great!


I love!

Ikväll blir det film film film film,ska bli sååå skönt att bara ligga i sängen och mysa.
Nu ska jag plocka bort lite innan dom kommer hem.

Skriver kanske mer sen,byebye!


You make me melt
Like an iceberg on the sea
Baby you're doin' things to me that I never felt
You make me melt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback