Rewind

Hey!

Blev att kliva upp 5.30 imorse,det var ingen höjdare kan jag lova!
Praktik på teg,inte det roligaste men jag tror jag har ett av dom bättre ställena iaf.
Idag var jag med på lunchen,stog i kassan osv,inte så farligt som jag trodde det skulle vara.

Var hemma vid 1 då la jag mig framför tv'n och somnade,vaknade klockan 5 av att mamma ropade att maten var klar.
Jag fattade ingenting,visste inte ens att hon kommit hem.

Sen kom min B.K och vi pluggade eller rättaresagt jag pluggade.
Men trevligt som vanligt var det.

Nu ligger jag i sängen och funderar på att se någon film,är ju ledig imorgon och på måndag,så har en riktigt lång helg,underbart!


My little sunshine!


Godnatt och byebye!

What is it with you that makes me act like this?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback