So happy when Im with you

Heey!

Idag har jag gjort massa roliga saker!
Som jag skrev tidigare så skulle jag iväg på iksu,riktigt skönt att träna igen!
Efter det åkte jag hem och åt lunch och duschade sen åkte jag till min kära storebror och hans tjej Anna och hälsade på,har inte varit dit sen dom flyttade ihop och kan lova att det märks att det bor en tjej där nu,riktigt
 fint har dom fått det.

Sen blev det att åka ut och övningsköra,nu var det ju ett tag sen jag körde bil,i våras nån gång var sist,men det gick riktigt bra faktiskt,starten har jag svårast för men när jag väll kommit iväg är det svårt att få stopp på mig.

Klockan halv 7 åkte jag och pappa och hämtade upp kevin,stannade av på vägen och köpte mat sen åkte vi hem och käkade.
Anna,viktor och Benjamin var inte så snabba på att ta sig hit så jag och Kevin höll nästan på att somna medans vi väntade.
När dom väl kom så åkte vi iväg med bilen en sväng sen hem till mig och chillade ett tag,mamma och pappa vart iaf glada när dom fick vara med Benjamin en stund.



Nu blev det mycket text så som avslut blir det en bild på Anna och Viktors underbart söta pojke!

Nu blir det film sen sova,Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback