Still it's only you

Heeey!

Idag är jag på ett strålande humör,vaknade vid 9.30 och var klarvaken.
Gjorde mig klar osv för vid 12 kom Anna och Benjamin hit.

Medans Anna har lekt med min blogg har jag lekt med Benjamin,matat och myst med han lite.
Jag har typ fortfarande inte fattat att det är Annas barn,Lillannas barn,helt sjukt.


7an eller 8an? helt sjukt längesen iaf.

Nu ska jag städa ihop i mitt rum,och ja jag skriver det typ varje dag,men det blir snabbt stökigt.
Sen måste jag även duscha och hjälpa till med middagen,jag ska nämligen ha en gäst här idag.
Blir helmysigt.

Får se vad som händer ikväll,kanske hyra en film eller nått,blir iaf en lugn kväll.

You are my angel,my sunshine, my joy, no matter what i'll always love you


men snygg bild älskling .. ?

2009-10-04 | 19:50:37

men snygg bild älskling .. ?

2009-10-04 | 19:50:55

haha i know honey! =)

2009-10-04 | 22:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback